Agentura Better mění svou vizuální identitu

Zveřejněno: 14. 05. 2025
Agentura Better nová identita

28. 4. 2025, Brno – Agentura Better mění svou vizuální identitu. Nový moderní vzhled si firma nadělila k 20letému výročí od svého založení. Novou vizuální komunikaci poprvé představí na Marketing Festivalu.

Nadělila si nové logo i celý vizuální styl

Agentura Better nová identita

Nové logo i brand design odráží posun, který Better za poslední roky udělal. Z původně čistě digitálního hráče se vyvinul v plnohodnotnou fullservisovou agenturu, která svým klientům nabízí fungující výkonnostní kampaně, strategie i silnou kreativu. 

„Nová identita byl jeden ze strategických kroků, které jsem si vytyčil při svém návratu zpět do čela firmy před dvěma lety. Je to symbolické završení celého procesu a přerodu firmy v sebevědomou profesionální agenturu, do které jsme za posledních 20 let vyrostli. Nechtěli jsme dělat jen kosmetické změny, snažili jsme se symbolicky vyjádřit, že jsme za tu dobu ušli opravdu velký kus cesty a jsme připraveni na další dvě dekády, ” říká CEO agentury Better Martin Kupka.

Agentura Better nová identita

Pro odtajnění nové brand identity si Better příznačně vybral největší oborovou konferenci v Česku – Marketing Festival, jehož je partnerem. Spolu s vizuální podobou launchuje také nový web, který ukazuje aktuální šíři poskytovaných služeb.

Celý proces změny grafické podoby značky trval déle než rok a vznikl kompletně in-house. Na jeho počátku stála dokonce otázka, zda si rebranding nezaslouží celá značka včetně názvu. Po 20 letech na trhu je však Better již zavedené, navíc i mezinárodně srozumitelné jméno, které by bylo škoda opouštět, a tak změnou nakonec prošel především komunikační koncept a grafická podoba brandu.

Agentura Better nová identita

Vizuální identita vychází z kreativního konceptu People, Arts & Data, kde lidé a jejich hodnoty tvoří jeden ze základních pilířů úspěchu značky. Strategie podložené daty a silná kreativa pak představují další díly skládačky, bez kterých se úspěšný marketing v dnešní době neobejde. Lidé a jejich příběhy – ať už z týmu či z řad klientů – budou dominovat také v komunikaci značky. O výsledné vizuální podobě nakonec rozhodli zaměstnanci firmy.

„Hledali jsme čisté typografické řešení, které svým vyústěním – tedy dvojtečkou – umožní komunikovat to, o co nám primárně jde. Že Better je tu pro klienty, pro které: vytváří kreativu, aplikuje výkonnostní kampaně, ideové koncepty, komunikační strategie – zkrátka komunikuje s okolím. Tím jsme logu přirozeně vytvořili vlastní ekosystém, pomocí kterého můžeme rozehrát identitu napříč všemi odděleními,” vysvětluje creative director agentury Stanislav Bílek.

Agentura Better nová identita

Nadčasové typografii sekunduje kontrastní barevnost a figurují tu prvky, které ji odlehčují a vnášejí do ní emoce. O výsledné vizuální podobě nakonec společně rozhodli všichni zaměstnanci firmy.

Hravá podoba skvěle funguje na sociálních sítích nebo v HR kampaních. Bez použití labelů působí komunikace dostatečně seriózně a bez problémů obstojí i v případě korporátních klientů. Silný barevný kód pak umožňuje Better rozpoznat v online i offline prostředí,” doplňuje graphic designer Zuzana Doušková. 

„Líbí se mi, že komunikace staví na lidech, datech i kreativě, je dobře rozpoznatelná a odráží firemní hodnoty, kterými žijeme uvnitř i směrem k našim klientům. A těším se, kam se posuneme za dalších 20 let,” uzavírá Martin Kupka.

Agentura Better nová identita

Rok 2025 je pro agenturu plný změn. Hned na začátku února změnil Better své působiště a po 18 letech se přestěhoval do stylových industriálních prostor v brněnském DEPO Business Parking. Ty firmě poskytují velkorysé zázemí pro tým,  reprezentativní prostor pro setkávání s klienty a v budoucnosti mají ožít také  oborovými eventy.

Agentura, která začínala jako čistě digitální, má nyní ve svém core týmu více než 45 specialistů a mezi její klienty patří značky jako STIHL, MVIA, CPI, MAPEI, MEDICOM Clinic, innogy nebo Česká Mincovna. 

Agentura Better nová identita

O Betteru

Jsme agentura, která už od roku 2005 reflektuje trh i trendy. Kreativu, strategii a výkon zajišťujeme na vysoké úrovni v týmu čtyř desítek specialistů. Pomáháme klientům růst v onlinu i offlinu a pravidelně se s projekty účastníme marketingových soutěží, ve kterých se umisťujeme na předních příčkách.

Kontakt pro média

Martin Kupka
[email protected]
+420 777 017 019