2. 6. 2025, Brno – Agentura Better přivítala další klienty. Pro Českou mincovnu se stává strategickým partnerem s cílem nastavit dlouhodobou strategii značky včetně modernizace vizuální identity. Na klíčových projektech bude nově spolupracovat se společnostmi Trachea a Tasy a do výkonu šlápne s prodejcem stavební chemie Marcons.
Better rozšiřuje řady svých klientů
Better se po úspěšném výběrovém řízení stává strategickým partnerem pro Českou mincovnu, která je mimo jiné dodavatelem oběžných a pamětních mincí pro potřeby České národní banky.
Společně s agenturou mincovna pracuje na nastavení dlouhodobé strategie značky, která bude reflektovat její roli lídra na trhu s drahými kovy. Řeší definici vize, mise, hodnot i DNA značky a zároveň připravují revizi a modernizaci vizuální identity. V rámci marketingového plánu pro druhé čtvrtletí Better zajišťuje správu sociálních sítí, RTB kampaně a SEO aktivity. V následujících týdnech proběhne také tvorba komunikační a marketingové strategie.
„Cílem spolupráce je posílit pozici značky jako důvěryhodného a moderního lídra a nastavit konzistentní a srozumitelnou komunikaci směrem k širším cílovým skupinám. Výzvou je skloubit tradici s potřebou oslovit novou generaci zákazníků,“ uvádí account managerka Lucie Filipová.
S českým výrobcem kuchyňských a nábytkových dvířek Trachea agentura realizuje několik klíčových projektů.
„Společně s klientem pracujeme na rozvoji kreativních a komunikačních konceptů, sledování a optimalizaci zákaznických cest a tvorbě kampaňových landing pages od analýzy přes wireframe, textaci až po design. Pod taktovku si bereme i správu kampaní,” upřesňuje account managerka Lucie Čechová.
Své dvě dekády zkušeností s prací s e-shopy Better zužitkovává při nově navázané spolupráci s prodejcem stavebních materiálů Marcons. Agentura zajišťuje správu výkonnostních kampaní a také optimalizaci webu z hlediska SEO, která má za cíl podporu dlouhodobého růstu a zlepšení výsledků napříč online kanály. Marcons si od spolupráce slibuje vyšší výkon kampaní a lepší využití potenciálu digitálního prostředí.
Better zaujal společnost TASY u projektu Pneuboss jasnou orientací na výsledky a výkon. Nově tak zodpovídá za kompletní správu výkonnostních kampaní, SEO a analytiku pro čtyři trhy – Česko, Německo, Slovensko a Rakousko.
„Projekt Pneuboss vnímáme jako strategicky zajímavý díky jeho mezinárodnímu přesahu a specifickému trhu, kde hrají velkou roli sezónnost, cenová elasticita a extrémně konkurenční prostředí,“ uvádí account managerka Tereza Crhová.
O Betteru
Jsme agentura, která už od roku 2005 reflektuje trh i trendy. Kreativu, strategii a výkon zajišťujeme na vysoké úrovni v týmu čtyř desítek specialistů. Pomáháme klientům růst v onlinu i offlinu a pravidelně se s projekty účastníme marketingových soutěží, ve kterých se umisťujeme na předních příčkách.