zeravkova
14.06.2016
Uncategorized @sk

Čerstvé novinky z Performance & Branding Summitu

Čerstvé novinky z Performance & Branding Summitu

Performance & Branding Summit je každoročně pořádaná akce od Google, kde na nás vychrlí novinky z on-line světa reklam. I letos jsme se na ni my Brňáci vypravili do matičky Prahy. Co jsme se dozvěděli? Zkusím vypíchnout nejdůležitější a nejzajímavější informace, které si ze summitu odnáším.

Dopoledne s PPC kampaněmi: pravidlo 25/35/35 končí!

Začali jsme zvolna, ale o to důležitějším Skóre kvality. U velkých kampaní s mnoha sestavami a klíčovými slovy je někdy vyhledání slov se špatným skórem kvality utrpení. Pomoct může zajímavý skript, který najdete na noca.cz/skorekvality. Díky němu si můžete vyjet všechna klíčová slova s jakýmkoli skóre kvality a pracovat s nimi.

Jedna z hlavních novinek Google je změna délky popisku. Pravidlo 25/35/35, které každý markeťák odříká i o půlnoci, se změní, a to na 30/30/80. Tedy 30 znaků pro nadpis, dalších 30 pro první řádek a celých 80 pro druhý popisek. Konečně se do inzerátů vejde všechno a bez krkolomného zkracování. Podle Google mají tyto inzeráty až o 20 % vyšší CTR!

Další novinkou budou responzivní reklamy, ty jsou navrženy tak, aby se automaticky přizpůsobovaly svému okolí a přesně zapadly do jakéhokoli slotu v GDN.

Jak ještě zlepšit výkon kampaní? Rozšířením! Já vím, řeknete, že je to jasné a že to víte, ale podle Google je právě zde velký potenciál, hlavně u menších klientů. Nejvíce se používají sitelinky a popisky, nejméně pak recenze. Pamatujte, že volbou toho správného rozšíření dostanete svou kampaň na vyšší level. U reklamy na restauraci zákazníci uvítají spíš možnost volání než sitelink „O nás“.

Dalším bodem byla automatická a manuální optimalizace. 80 % času marketér věnuje manuálním úkolům, které ne vždy přinášejí hodnotu. Tento čas je možné ušetřit právě automatickou optimalizací velké kampaně.

A máme tady mobily. Na nich hledáme informace, které ovlivňují 20 % nákupů. Mobilní trh stále roste. S tímto souvisí Cross-Device konverze. Uživatelé si často nejprve najdou informace o produktu a konverzi poté udělají z jiného zařízení. Jen tak pro úplnost nejedná se jen o „mobil > desktop“, ale také „desktop > desktop“. Proto pokud uvidíte nízké výsledky u mobilních zařízení, berte v potaz také Cross‑Device konverze.

Odpoledne s YouTube: nově budou na YouTube Google nákupy

Odpoledne bylo ve znamení brandu. Brand není jen o tom, udělat logo a je hotovo. Je to dlouhodobý proces zviditelnění se a v dnešní době pro něj existuje mnoho nástrojů, a protože se jednalo o Google summit, mluvilo se o YouTube. Trocha čísel na začátek:

 

Kontakt pro média

Martin Kupka

Další články

TZ
02.06.2025 | Aneta Matoušková
Better vítá hned 4 nové klienty: Českou mincovnu, Tracheu, Marcons a Tasy
2. 6. 2025, Brno – Agentura Better přivítala další klienty. Pro Českou mincovnu se stává strategickým partnerem s cílem nastavit…
Novinky z Betteru
Karolína Novozámská
14.05.2025 | Karolína Novozámská
Začněte používat modely custom GPT a posuňte svou produktivitu o několik levelů výš
Pomoc jazykových modelů, jako je ChatGPT, využívá ve své práci už snad většina markeťáků. My nejsme výjimkou. Ovšem to pravé…
AI
Školení a workshopy
Agentura Better nová identita
14.05.2025 | Ondrej Irša
Agentura Better mění svou vizuální identitu
28. 4. 2025, Brno – Agentura Better mění svou vizuální identitu. Nový moderní vzhled si firma nadělila k 20letému výročí…
Novinky z Betteru
01.04.2025 | Kristina Pechová
Přestěhovali jsme se – po skoro 18 letech!
Po téměř 18 letech se Better posouvá o kus dál – nejen obrazně, ale i doslova. Naše kancelář v Přízřenicích…
Novinky z Betteru