Chytré texty,
kterým bude vaše
cílová skupina rozumět

Píšeme texty, které vaši značku vystihnou, zaujmou cílovou skupinu a přinesou výsledky – od blogů přes PR články až po weby. Díky znalosti SEO propojujeme kreativu se strategickým přístupem ke komunikaci. Zvládneme i složitá témata a díky napojení na mediální agentury a vydavatelství zajistíme výhodné publikace.
Chci SpolupracovatZjistit více
Stihl
innogy
Home Credit
Medicom Clinic
Mapei
Scania
Deceuninck
Kaufland
Nová Zbrojovka
MVIA
Kyzlink Architects
PSN
Maximus Resort

Funkční texty šité na míru

Píšeme s ohledem na cílovou skupinu i vyhledávače. Vycházíme z analýzy klíčových slov, abychom zjistili, co vaše publikum skutečně hledá. Texty přizpůsobujeme nejen stylu značky, ale i tomu, co má největší šanci uspět v organickém vyhledávání. Naše články se pravidelně drží na předních pozicích a přirozeně zvyšují návštěvnost i povědomí o značce.

Komunikační strategie, která přinese skutečné výsledky

Výsledky přicházejí až s promyšleným plánem. Díky nám nebudete střílet naslepo, ale budete přesně vědět, jak má vaše komunikace vypadat a co má říkat, abyste byli pro cílovou skupinu rozpoznatelní.

Nebojíme se složitých témat

Když je to potřeba, spojíme se s odborníkem na danou problematiku, abychom téma skutečně pochopili. Máme zkušenosti s texty o stavební chemii, kamionech, plastické chirurgii, lécích i zahradní technice. Někdy je to výzva – a právě to nás baví.

PR články výhodněji

Díky napojení na vydavatelství a mediální agentury pro vás zajistíme výhodnější podmínky při publikaci PR článků. Umístění vybíráme podle relevance – zohledňujeme čtenost, zaměření i profil publika.

Hledáte konkrétní řešení?

Co o nás říkají
naši klienti

Firma MAPEI je ve spárovacích hmotách světový leader. S novou modifikovanou řadou spárovacích hmot Kerapoxy Easy Design jsme se chtěli posunout ještě dál. A tím myslím blíž k našemu zákazníkovi. Díky spolupráci s agenturou Better se nám podařilo nejen zviditelnit epoxidové spárovačky, ve kterých do budoucna vidíme velký potenciál, ale i výrazně navýšit prodej.
Michal Horák, marketingový ředitel MAPEI
Inovatívne stratégie a hlboké porozumenie našim potrebám nielenže vybudovali silné povedomie o značke Scania, ale tiež upevnili našu pozíciu v online priestore. Výsledky, ktoré sme dosiahli, boli nad naše očakávania.
Martina Mičjanová, Scania marketing coordinator
Jarní prodejní akce byla velkou prověrkou toho, jestli spolupráce splní naše očekávání. Dnes už můžeme konstatovat, že tendr na novou agenturu dopadl více než dobře.
Pavel Haluza, vedoucí marketingu společnosti STIHL
V roce 2021 jsme začali cítit, že jsme se my i klienti zase posunuli. Abychom naše klienty poznali důkladněji, provedli jsme několik interních i externích průzkumů. Zásadní moment však nastal, když jsme uviděli naše logo při přebírání ceny za nejdůvěryhodnější značku. Mezi ostatními bylo to naše prostě nevýrazné. V tu chvíli jsme si uvědomili nutnost změny.
Pavla Toufarová, Brand Manager Medicom Clinic
S Betterem spolupracujeme dlouhodobě a jsme maximálně spokojení. Velmi oceňujeme snahu pochopit požadavky, potřeby a přání našich zákazníků. Práce je systematická a zaměřená na plnění stanovených cílů. Specialisté nám dodávají velmi konkrétní návrhy, díky kterým naše webové stránky neustále zlepšujeme.
Petra Šorfová, marketing manager JUKO petfood
Odstartovat spolupráci

Pojďmě
spolu tvořit

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.