Buďte vidět
tam, kde
to dává smysl

Plánujeme a řídíme kampaně, které opravdu fungují – online i offline. Ať už jde o výkonnostní, brandové, nebo leadové kampaně, vždy hledáme cestu, jak z rozpočtu vytěžit maximum. Pracujeme s daty, sledujeme trendy a vyhodnocujeme výsledky. Díky tomu vám dokážeme zajistit plochy, které dávají smysl – v B2C, B2B i B2G světě.
Chci SpolupracovatZjistit více
Stihl
innogy
Home Credit
Medicom Clinic
Mapei
Scania
Deceuninck
Kaufland
Nová Zbrojovka
MVIA
Kyzlink Architects
PSN
Maximus Resort

Dostaneme vás na top plochy

Hledáme a nakupujeme média, která mají skutečný dopad na váš business – ať už se jedná o online kampaň, offline kampaň, nebo jejich kombinaci. Díky tomu, že spravujeme kampaně v objemech stovek milionů ročně, dokážeme vám zajistit prémiové mediální plochy za výhodné ceny.

Stavíme na datech a zkušenostech

Máme přístup k mediálním i zákaznickým datům, která nám pomáhají plánovat kampaně s maximální efektivitou. Nestřílíme naslepo – rozhodujeme se na základě toho, co reálně funguje. Jako nezávislá agentura navrhujeme řešení, která odpovídají vašim cílům, ne našim závazkům vůči mediálním skupinám.

Trendy i klasické formáty - podle cílů kampaně

Sledujeme a testujeme nejnovější mediální formáty. Když dávají smysl, nebojíme se je nasadit a zároveň víme, kdy je lepší vsadit na osvědčenou klasiku. Formáty vybíráme podle toho, čeho chcete dosáhnout – ne podle toho, co je zrovna „in“.

Tisíce kampaní. Certifikace. Know-how

Byli jsme u začátků digitální reklamy v Česku. Za dvě dekády jsme zrealizovali tisíce kampaní napříč obory a kanály. Naše know-how podpořené oficiálními certifikacemi (Google, Sklik, Meta, Microsoft Ads a další) je zárukou kvalitní exekuce i dlouhodobé výkonnosti.

Hledáte konkrétní řešení?

Co o nás říkají
naši klienti

Firma MAPEI je ve spárovacích hmotách světový leader. S novou modifikovanou řadou spárovacích hmot Kerapoxy Easy Design jsme se chtěli posunout ještě dál. A tím myslím blíž k našemu zákazníkovi. Díky spolupráci s agenturou Better se nám podařilo nejen zviditelnit epoxidové spárovačky, ve kterých do budoucna vidíme velký potenciál, ale i výrazně navýšit prodej.
Michal Horák, marketingový ředitel MAPEI
Inovatívne stratégie a hlboké porozumenie našim potrebám nielenže vybudovali silné povedomie o značke Scania, ale tiež upevnili našu pozíciu v online priestore. Výsledky, ktoré sme dosiahli, boli nad naše očakávania.
Martina Mičjanová, Scania marketing coordinator
Jarní prodejní akce byla velkou prověrkou toho, jestli spolupráce splní naše očekávání. Dnes už můžeme konstatovat, že tendr na novou agenturu dopadl více než dobře.
Pavel Haluza, vedoucí marketingu společnosti STIHL
V roce 2021 jsme začali cítit, že jsme se my i klienti zase posunuli. Abychom naše klienty poznali důkladněji, provedli jsme několik interních i externích průzkumů. Zásadní moment však nastal, když jsme uviděli naše logo při přebírání ceny za nejdůvěryhodnější značku. Mezi ostatními bylo to naše prostě nevýrazné. V tu chvíli jsme si uvědomili nutnost změny.
Pavla Toufarová, Brand Manager Medicom Clinic
S Betterem spolupracujeme dlouhodobě a jsme maximálně spokojení. Velmi oceňujeme snahu pochopit požadavky, potřeby a přání našich zákazníků. Práce je systematická a zaměřená na plnění stanovených cílů. Specialisté nám dodávají velmi konkrétní návrhy, díky kterým naše webové stránky neustále zlepšujeme.
Petra Šorfová, marketing manager JUKO petfood
Odstartovat spolupráci

Pojďmě
spolu tvořit

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.