Kampaně,
které zvednou nejen povědomí,
ale i hodnotu vaší značky

Zvyšte povědomí o vašem brandu a posilte vztahy se svými zákazníky pomocí brandových kampaní. Neomezujeme se na jeden typ médií. Kombinujeme online i offline kanály – od digitálních kampaní přes televizi až po venkovní reklamu.
Chci SpolupracovatZjistit více
Stihl
innogy
Home Credit
Medicom Clinic
Mapei
Scania
Deceuninck
Kaufland
Nová Zbrojovka
MVIA
Kyzlink Architects
PSN
Maximus Resort

Kampaně pravidelně vyhodnocujeme

Sledujeme nejen povědomí o značce, ale také její reálný dopad na obchodní výsledky. Pomocí analytických nástrojů monitorujeme vliv brandových kampaní na výkon – například snížení ceny za lead nebo organický růst vyhledávání.

Brand a výkon ruku v ruce

Brandové kampaně mají přímý dopad na výkonnostní marketing. Silná značka snižuje cenu akvizice a zvyšuje konverzní poměr. V praxi to znamená, že vaši zákazníci si vás lépe pamatují, častěji vás navštíví a nakonec u vás i nakoupí.

Strategie napříč kanály

Neomezujeme se na jeden typ médií. Kombinujeme online i offline kanály – od digitálních kampaní přes televizi až po venkovní reklamu. Díky našim dlouholetým partnerstvím dokážeme efektivně plánovat mediální mix a zajistit výhodné nákupní ceny.

Data na prvním místě

Díky přístupu k mediálním a zákaznickým datům přesně víme, kde se nachází vaše cílová skupina a jak ji oslovit. Pracujeme s daty z analytických nástrojů, takže se nespoléháme na odhady, ale na reálná čísla.

Žádný obor není příliš složitý

Umíme to i s technickými a dalšími zdánlivě složitými obory, a to včetně B2B segmentu. Máme za sebou úspěšné kampaně pro značky stavební chemie, plastické chirurgie nebo zahradní techniky.

Co o nás říkají
naši klienti

Firma MAPEI je ve spárovacích hmotách světový leader. S novou modifikovanou řadou spárovacích hmot Kerapoxy Easy Design jsme se chtěli posunout ještě dál. A tím myslím blíž k našemu zákazníkovi. Díky spolupráci s agenturou Better se nám podařilo nejen zviditelnit epoxidové spárovačky, ve kterých do budoucna vidíme velký potenciál, ale i výrazně navýšit prodej.
Michal Horák, marketingový ředitel MAPEI
Inovatívne stratégie a hlboké porozumenie našim potrebám nielenže vybudovali silné povedomie o značke Scania, ale tiež upevnili našu pozíciu v online priestore. Výsledky, ktoré sme dosiahli, boli nad naše očakávania.
Martina Mičjanová, Scania marketing coordinator
Jarní prodejní akce byla velkou prověrkou toho, jestli spolupráce splní naše očekávání. Dnes už můžeme konstatovat, že tendr na novou agenturu dopadl více než dobře.
Pavel Haluza, vedoucí marketingu společnosti STIHL
V roce 2021 jsme začali cítit, že jsme se my i klienti zase posunuli. Abychom naše klienty poznali důkladněji, provedli jsme několik interních i externích průzkumů. Zásadní moment však nastal, když jsme uviděli naše logo při přebírání ceny za nejdůvěryhodnější značku. Mezi ostatními bylo to naše prostě nevýrazné. V tu chvíli jsme si uvědomili nutnost změny.
Pavla Toufarová, Brand Manager Medicom Clinic
S Betterem spolupracujeme dlouhodobě a jsme maximálně spokojení. Velmi oceňujeme snahu pochopit požadavky, potřeby a přání našich zákazníků. Práce je systematická a zaměřená na plnění stanovených cílů. Specialisté nám dodávají velmi konkrétní návrhy, díky kterým naše webové stránky neustále zlepšujeme.
Petra Šorfová, marketing manager JUKO petfood
Odstartovat spolupráci

Pojďmě
spolu tvořit

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.