zeravkova
18.12.2019
Novinky z Betteru

Poslali jsme dopis památkářům a architektům

Prodávat kameninové cihly není jen tak. Můžete zkusit, co chcete, a stejně vám je zákazníci nebudou trhat od rukou jen proto, že jsou hezké. Koupí si je jen tehdy, když je vážně potřebují.

Co s tím můžete udělat? Zarýt se těm správným lidem do paměti, aby si vás vybavili, až budou cihly potřebovat.

Tak je to i s firmou BRISPOL, kadaňským výrobcem kameninových cihel a dlažeb. Pro něj jsou „ti správní lidé“, kterým se potřebuje dostat do hlavy, nejen koncoví zákazníci, ale i architekti a památkáři.

A jak se jim do těch hlav dostat? Kromě online komunikace jsme se rozhodli i pro další cestu: přes jejich ruce, oči a stoly. Poslali jsme jim originální brožuru a osobní dopis od samotného ředitele BRISPOLu.

Posíláme papírovou cihlu

Kolik letáčků vám denně přijde? A kolik z nich vyhodíte?

My jsme nechtěli skončit mezi nimi. Chtěli jsme cílové skupině poslat něco, co si aspoň chvíli pobude v jejích rukách. A tak jsme navrhli netradiční skládací brožurku.

Složená vypadá jako cihla, uvnitř ale vypráví příběh kadaňské kameniny. Předává čtenáři také výhody kameninové cihly a dlažby, ale nenásilně, v průběhu čtení.

„Kamenina je materiál, který navazuje na tradici a zároveň vydrží pro generace. S tím pracujeme v textu na webu i v brožuře, protože suché parametry a výhody samy o sobě nezaujmou,“ říká better copywriterka Bára Nováková.

Osobní dopis dělá divy

„Vážený pane / vážená paní. Společnost XY si dovoluje vám nabídnout…“ – a už papír letí do koše!

My jsme na to šli jinak: brožurku jsme doplnili osobním dopisem od ředitele BRISPOLu, pana inženýra Součka. „Vy svou prací navracíte život českým památkám, aby tu zůstaly i pro příští generace. Podobně my v BRISPOLu vyrábíme české kameninové cihly, které vydrží stovky let,“ píše v něm pan Souček památkářům.

„Takový dopis nemusí působit jako dokonale vyladěné copy,“ říká naše copywriterka. „Musí působit osobně. Náš dopis jasně ukázal, že si BRISPOL váží práce adresáta a zároveň miluje tu svou a dělá ji dobře.“

Zabalit a šup s nimi do správných schránek

Dopis a brožuru jsme rozeslali architektům, památkářům a také obchodům se stavebninami, které by mohly chtít rozšířit své portfolio o kvalitní produkty. Celkem jsme oslovili 5000 relevantních lidí.

Jak jsme psali na začátku, nákup v téhle oblasti není impulzivní a může trvat měsíce i roky. Přesto se brzy po rozesílce ozvali zájemci o konkrétní nabídku. A dalším leží na stole naše papírová cihla a připomíná, že až jednou bude potřeba, stačí zavolat.

Kontakt pro média

Martin Kupka

Další články

TZ
02.06.2025 | Aneta Matoušková
Better vítá hned 4 nové klienty: Českou mincovnu, Tracheu, Marcons a Tasy
2. 6. 2025, Brno – Agentura Better přivítala další klienty. Pro Českou mincovnu se stává strategickým partnerem s cílem nastavit…
Novinky z Betteru
Karolína Novozámská
14.05.2025 | Karolína Novozámská
Začněte používat modely custom GPT a posuňte svou produktivitu o několik levelů výš
Pomoc jazykových modelů, jako je ChatGPT, využívá ve své práci už snad většina markeťáků. My nejsme výjimkou. Ovšem to pravé…
AI
Školení a workshopy
Agentura Better nová identita
14.05.2025 | Ondrej Irša
Agentura Better mění svou vizuální identitu
28. 4. 2025, Brno – Agentura Better mění svou vizuální identitu. Nový moderní vzhled si firma nadělila k 20letému výročí…
Novinky z Betteru
01.04.2025 | Kristina Pechová
Přestěhovali jsme se – po skoro 18 letech!
Po téměř 18 letech se Better posouvá o kus dál – nejen obrazně, ale i doslova. Naše kancelář v Přízřenicích…
Novinky z Betteru