Cesta k sebevědomé
moderní identitě
V roce 2023 se na nás obrátila brněnská společnost Moravia Propag, která rozumí merchi i technice. Kombinace opravdu výjimečná. Jenže portfolio jejích služeb se za 30 let existence rozrostlo do takové šířky, že firma přerostla svou vizuální identitu. Přečtěte si, jak jsme se od myšlenky lehkého rebrandingu značky společně posunuli až k renamingu, zbrusu novému logu i komunikaci.


Mezi její zákazníky patří takové značky jako Coca-Cola, Heineken, Asahi (Pilsner Urquell, Kozel, Peroni, Grolsch), Carlsberg, Kofola nebo Unilever. Společnost pro své klienty zajišťuje reklamní předměty, POS materiály, ale taky stínicí techniku. Efektivně, na míru, přes vlastní digitální platformu, která firmám šetří nemalé peníze – a tím to nekončí. Úspěšně působí také na zahraničních trzích a některé výrobky dodává i B2C segmentu. Jak ale tento nebývale široký záběr srozumitelně komunikovat?

Majitelům Moravia Propag se už delší dobu zdálo, že vizuální identita firmy zdaleka neodráží vývoj, kterým značka během let prošla. Proto nás v polovině roku 2023 oslovil vedoucí marketingu Pavel Herůfek s požadavkem na rebranding. A u nové vizuální identity naše spolupráce neskončila.
Když jen
facelift nestačí


Na povrch vyplynulo ale také mnohem zásadnější zjištění – směr i tonalitu značky musí podpořit také nový název.

a rádi vytvoříme brand na míru i vám.


Sebevědomý brand potřebuje
sebevědomé logo
100%Majitelům Moravia Propag se už delší dobu zdálo, že vizuální identita firmy zdaleka neodráží vývoj, kterým značka během let prošla. Proto nás v polovině roku 2023 oslovil vedoucí marketingu Pavel Herůfek s požadavkem na rebranding. A u nové vizuální identity naše spolupráce neskončila.


merchi a POSM
Tři oblasti.
Tři sub-brandy
které reprezentují oblasti, ve kterých MVIA působí. Vznikly tedy:





Koncept,
který udává směr




Logomanuálem
to u nás nekončí
Po celé trvání rebrandingu jsme byli pro klienta partnerem, který firmu složitým procesem bezpečně provázel: ať už šlo o návrhy e-mailů zákazníkům, aplikaci designů do různých formátů nebo art direkci nových materiálů. Součástí naší spolupráce bylo také školení grafiků, aby porozuměli tomu, jak s novou identitou správně pracovat.



Quo vadis.
MVIA?

