Jak jsme překonali
stanovený cíl

Pro kliniku Repromeda, která se zabývá léčbou neplodnosti, jsme za měsíc získali 250 potenciálních dárců spermií, což je počet, který klinika dříve sbírala rok. A to dokonce za výrazně nižší cenu za lead. Co k tomu vedlo? Silný kreativní koncept, chytré načasování i správný výběr platforem. Přečtěte si víc.

Náročná výzva,
které jsme čelili

Repromeda je špičková reprodukční klinika s více než 25letou tradicí, která pomáhá lidem na cestě k rodičovství a udává směr v asistované reprodukci. Jednou z jejích služeb je i darování pohlavních buněk – oblast, kde měla klinika ambiciózní cíl: během tří měsíců získat alespoň 200 nových dárců spermií, a to bez navýšení průměrné ceny za lead.

Pro nás to byla příležitost nejen splnit náročný cíl, ale také představit Repromedu v rámci její nové brand identity z naší dílny – jako moderní značku, která spojuje profesionalitu, lidskost a odvahu měnit budoucnost.

Promyšlený start
akviziční kampaně

První jednoduché kampaně ve vyhledávání jsme spustili už v únoru 2022, abychom podpořili akvizici dárců. Cílili jsme pouze na přesné vyhledávací dotazy (např. darování spermií Brno) v Brně a Ostravě, kde má Repromeda pobočky. Leady sice přicházely, dárců ale stále nebylo dost. A to byl první impuls pro start akviziční kampaně

První jednoduché kampaně ve vyhledávání jsme spustili už v únoru 2022, abychom podpořili akvizici dárců. Cílili jsme pouze na přesné vyhledávací dotazy (např. darování spermií Brno) v Brně a Ostravě, kde má Repromeda pobočky. Leady sice přicházely, dárců ale stále nebylo dost. A to byl první impuls pro start akviziční kampaně

Testovali jsme
několik kreativ

Použití slova „spermie“ je na sociálních sítích komplikované, a tak jsme přišli s originálním řešením – konceptem Reprohrdinů. Pohlavní buňky jsme vtáhli do vizuální komunikace hravou formou a muže, dárce spermií, jsme postavili do role hrdinů, kteří mohou měnit životy.

Pustili jsme se do A/B testování se třemi variantami: dvěma fotografiemi mladého muže (s různým důrazem na finanční odměnu) a jedním čistě grafickým designem inspirovaným superhrdiny. Už po dvou dnech bylo jasno – největší sílu měl grafický vizuál.

Naklonili jsme si
algoritmy sociálních sítí

Kontroverzní téma podané s nadsázkou a lehkostí se na sociálních sítích okamžitě chytlo. Interakce rostly, komentáře přibývaly – a algoritmy nám díky tomu samy začaly snižovat cenu za lead. Výsledek? Kreativa, která nejen porazila tabu, ale zároveň přinesla skvělé obchodní výsledky.

Líbí se vám naše práce? Ozvěte se nám
připravíme kampaň na míru i vám.

Dosáhli jsme trojnásobku
původního cíle

Za necelé tři měsíce jsme získali 601 leadů, a to při průměrné ceně 55 Kč za lead, což je o 87 % méně než v předchozím období. Kvalita leadů navíc zůstala stejná. Návštěvnost webu se víc než zdvojnásobila a největší nárůst přišel právě ze sociálních sítí. A co je nejdůležitější? Díky těmto výsledkům může Repromeda dál pomáhat párům, které by jinak neměly naději na založení rodiny – a to nás těší nejvíc.

CeNa za lead byla 55 Kč

„Měli jsme obavu o kvalitu leadů. Podmínky pro dárce jsou poměrně přísné, ale k našemu překvapení zůstala kvalita leadů stejná jako dříve."
- Ing. Mgr. Tereza Agáta Jičínská, provozní a marketingová ředitelka Repromedy
Mám zájem s Vámi spolupracovat na:
Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Naše další případovky

Strategie a identita pro silný brand

Better Showreel 2025

Cesta k sebevědomé moderní identitě

Better showreel

Během půl roku jsme zvýšili obsazenost Brna Jedna o 267 %

Scania: Jak jsme v onlinu šlápli na plyn

Díky SEO zvyšujeme návštěvnost e-shopu JUKO každý rok o 25 %

Jak jsme zvýšili vyhledávanost brandu STIHL o 29,3 %

Brno jedna

Oživte svoje prostory walldesignem, který zaujme