Jak jsme překonali
stanovený cíl
Pro kliniku Repromeda, která se zabývá léčbou neplodnosti, jsme za měsíc získali 250 potenciálních dárců spermií, což je počet, který klinika dříve sbírala rok. A to dokonce za výrazně nižší cenu za lead. Co k tomu vedlo? Silný kreativní koncept, chytré načasování i správný výběr platforem. Přečtěte si víc.
Náročná výzva,
které jsme čelili
Repromeda je špičková reprodukční klinika s více než 25letou tradicí, která pomáhá lidem na cestě k rodičovství a udává směr v asistované reprodukci. Jednou z jejích služeb je i darování pohlavních buněk – oblast, kde měla klinika ambiciózní cíl: během tří měsíců získat alespoň 200 nových dárců spermií, a to bez navýšení průměrné ceny za lead.

Pro nás to byla příležitost nejen splnit náročný cíl, ale také představit Repromedu v rámci její nové brand identity z naší dílny – jako moderní značku, která spojuje profesionalitu, lidskost a odvahu měnit budoucnost.
Promyšlený start
akviziční kampaně
První jednoduché kampaně ve vyhledávání jsme spustili už v únoru 2022, abychom podpořili akvizici dárců. Cílili jsme pouze na přesné vyhledávací dotazy (např. darování spermií Brno) v Brně a Ostravě, kde má Repromeda pobočky. Leady sice přicházely, dárců ale stále nebylo dost. A to byl první impuls pro start akviziční kampaně.


První jednoduché kampaně ve vyhledávání jsme spustili už v únoru 2022, abychom podpořili akvizici dárců. Cílili jsme pouze na přesné vyhledávací dotazy (např. darování spermií Brno) v Brně a Ostravě, kde má Repromeda pobočky. Leady sice přicházely, dárců ale stále nebylo dost. A to byl první impuls pro start akviziční kampaně.
Testovali jsme
několik kreativ
Použití slova „spermie“ je na sociálních sítích komplikované, a tak jsme přišli s originálním řešením – konceptem Reprohrdinů. Pohlavní buňky jsme vtáhli do vizuální komunikace hravou formou a muže, dárce spermií, jsme postavili do role hrdinů, kteří mohou měnit životy.
Pustili jsme se do A/B testování se třemi variantami: dvěma fotografiemi mladého muže (s různým důrazem na finanční odměnu) a jedním čistě grafickým designem inspirovaným superhrdiny. Už po dvou dnech bylo jasno – největší sílu měl grafický vizuál.

Naklonili jsme si
algoritmy sociálních sítí
Kontroverzní téma podané s nadsázkou a lehkostí se na sociálních sítích okamžitě chytlo. Interakce rostly, komentáře přibývaly – a algoritmy nám díky tomu samy začaly snižovat cenu za lead. Výsledek? Kreativa, která nejen porazila tabu, ale zároveň přinesla skvělé obchodní výsledky.
a připravíme kampaň na míru i vám.
Dosáhli jsme trojnásobku
původního cíle
Za necelé tři měsíce jsme získali 601 leadů, a to při průměrné ceně 55 Kč za lead, což je o 87 % méně než v předchozím období. Kvalita leadů navíc zůstala stejná. Návštěvnost webu se víc než zdvojnásobila a největší nárůst přišel právě ze sociálních sítí. A co je nejdůležitější? Díky těmto výsledkům může Repromeda dál pomáhat párům, které by jinak neměly naději na založení rodiny – a to nás těší nejvíc.

CeNa za lead byla 55 Kč











