Splněný cíl za
2/3 rozpočtu
Dobročinný projekt „Krásnější díky plastice“ už 13 let pomáhá lidem získat zpět sebevědomí díky plastické operaci zdarma. V roce 2025 stála před MEDICOM Clinic nová výzva: oslovit co nejvíc soutěžících a zároveň dosáhnout co největší úspory v rámci plánovaného rozpočtu.


Přihlášek za měsíc?
Výzva přijata!
Právě v téhle situaci jsme dostali prostor ukázat, jak umíme propojit silné příběhy a přesné cílení. Výsledek? Rekordní počet soutěžících a úspora 37 % budgetu.
Cíl byl jasný – během jediného měsíce získat alespoň 1 000 platných přihlášek. Jenže cesta k němu nebyla vůbec snadná. Uchazeči museli projít náročným procesem: vyplnit podrobný dotazník, sepsat svůj osobní příběh, přiložit několik fotografií, souhlasit se zveřejněním celé proměny a ještě správně odpovědět na soutěžní otázku. A do toho všeho vstupoval i omezený rozpočet – 200 000 Kč, který musel být využit co nejefektivněji.
Když autenticita
táhne výkon
Abychom inspirovali soutěžící ke sdílení svého osobního příběhu a k přihlášení do soutěže, bylo nutné získat jejich důvěru a poprat se s předsudky vůči plastické chirurgii. To se podařilo díky propojení klasických reklamních formátů se skutečnými příběhy výherců z minulých let, kterým už soutěž navrátila sebevědomí a změnila životy k lepšímu.


Autentické emoce a zkušenosti dodaly novým uchazečkám a uchazečům odvahu, aby se registrovali. Dokázali se totiž ztotožnit s pocity, které sami zažívají. Kromě toho jsme zapojili i výzvy spokojených klientů a klientek z řad známých osobností. Fanoušky tak ke splnění svého snu pobídla například Nela Slováková nebo Andrea Nguyen.


Příběhy našly
Své publikum
Emoce a silné příběhy jsme potřebovali dostat k lidem, kteří o proměně skutečně přemýšlí. Zvolili jsme kombinaci Meta Ads a RTB. Klíčovou roli sehrála komunita Estheticon.cz, kde drtivá většina zájemců o plastickou chirurgii hledá konkrétní kliniky a lékaře. Díky tomu jsme dokázali cílit na publikum, které bylo k registraci nejblíž. Celou strategii pak podpořil remarketing a vytvoření lookalike publik z návštěvníků webů MEDICOMClinic.cz a Estheticon.cz, což nám umožnilo oslovit širší okruh relevantních uživatelů.
a rád vytvoříme brand na míru i vám.
Výsledky, které
Překonaly očekávání
Ambiciózní cíl – získat během měsíce alespoň 1 000 platných přihlášek z kampaní – jsme nejen splnili, ale i překonali. Do soutěže se nakonec přihlásilo téměř 3 000 uchazečů, kteří úspěšně prošli náročným procesem registrace.
Ještě větším úspěchem než samotný počet přihlášek byla efektivita kampaně. Z původně plánovaného rozpočtu 200 000 Kč jsme využili jen 126 274 Kč – tedy o 37 % méně než bylo vyčleněno. To znamená, že jsme překonali cíl, a přitom ušetřili značnou část budgetu.


Jeden splnněný
Sen navíc
Soutěž byla nakonec tak úspěšná, že se klinika MEDICOM Clinic rozhodla přidat ještě jednoho vítěze – tentokrát ho nevybírala porota, ale samotní sledující na Instagramu.
Zapojení fanoušků podpořilo nejen zájem o soutěž, ale i vazbu mezi značkou a jejími sledujícími. Kromě rekordních čísel tak projekt pomohl vybudovat silnější vztah mezi klinikou a lidmi, kteří v ní hledají cestu k nové životní etapě.










