Splněný cíl za
2/3 rozpočtu

Dobročinný projekt „Krásnější díky plastice“ už 13 let pomáhá lidem získat zpět sebevědomí díky plastické operaci zdarma. V roce 2025 stála před MEDICOM Clinic nová výzva: oslovit co nejvíc soutěžících a zároveň dosáhnout co největší úspory v rámci plánovaného rozpočtu.

1 000

Přihlášek za měsíc?
Výzva přijata!

Právě v téhle situaci jsme dostali prostor ukázat, jak umíme propojit silné příběhy a přesné cílení. Výsledek? Rekordní počet soutěžících a úspora 37 % budgetu.

Cíl byl jasný – během jediného měsíce získat alespoň 1 000 platných přihlášek. Jenže cesta k němu nebyla vůbec snadná. Uchazeči museli projít náročným procesem: vyplnit podrobný dotazník, sepsat svůj osobní příběh, přiložit několik fotografií, souhlasit se zveřejněním celé proměny a ještě správně odpovědět na soutěžní otázku. A do toho všeho vstupoval i omezený rozpočet – 200 000 Kč, který musel být využit co nejefektivněji.

Když autenticita
táhne výkon

Abychom inspirovali soutěžící ke sdílení svého osobního příběhu a k přihlášení do soutěže, bylo nutné získat jejich důvěru a poprat se s předsudky vůči plastické chirurgii. To se podařilo díky propojení klasických reklamních formátů se skutečnými příběhy výherců z minulých let, kterým už soutěž navrátila sebevědomí a změnila životy k lepšímu.

Autentické emoce a zkušenosti dodaly novým uchazečkám a uchazečům odvahu, aby se registrovali. Dokázali se totiž ztotožnit s pocity, které sami zažívají. Kromě toho jsme zapojili i výzvy spokojených klientů a klientek z řad známých osobností. Fanoušky tak ke splnění svého snu pobídla například Nela Slováková nebo Andrea Nguyen.

„Na začátku to vypadalo jako velké sousto – obsáhlý proces registrace, omezený rozpočet a ambiciózní cíl. Věděli jsme, že bude potřeba najít způsob, jak propojit emoce s výkonem a dostat z kampaně maximum.“
- Tereza Crhová, account manager

Příběhy našly
Své publikum

Emoce a silné příběhy jsme potřebovali dostat k lidem, kteří o proměně skutečně přemýšlí.  Zvolili jsme kombinaci Meta Ads a RTB. Klíčovou roli sehrála komunita Estheticon.cz, kde drtivá většina zájemců o plastickou chirurgii hledá konkrétní kliniky a lékaře. Díky tomu jsme dokázali cílit na publikum, které bylo k registraci nejblíž. Celou strategii pak podpořil remarketing a vytvoření lookalike publik z návštěvníků webů MEDICOMClinic.cz a Estheticon.cz, což nám umožnilo oslovit širší okruh relevantních uživatelů.

Líbí se vám naše práce? Ozvěte se nám
a rád vytvoříme brand na míru i vám.

Výsledky, které
Překonaly očekávání

Ambiciózní cíl – získat během měsíce alespoň 1 000 platných přihlášek 
z kampaní – jsme nejen splnili, ale i překonali. Do soutěže se nakonec přihlásilo téměř 3 000 uchazečů, kteří úspěšně prošli náročným procesem registrace.

Ještě větším úspěchem než samotný počet přihlášek byla efektivita kampaně. Z původně plánovaného rozpočtu 200 000 Kč jsme využili jen 126 274 Kč – tedy o 37 % méně než bylo vyčleněno. To znamená, že jsme překonali cíl, a přitom ušetřili značnou část budgetu.

Jeden splnněný
Sen navíc

Soutěž byla nakonec tak úspěšná, že se klinika MEDICOM Clinic rozhodla přidat ještě jednoho vítěze – tentokrát ho nevybírala porota, ale samotní sledující na Instagramu.

Zapojení fanoušků podpořilo nejen zájem o soutěž, ale i vazbu mezi značkou a jejími sledujícími. Kromě rekordních čísel tak projekt pomohl vybudovat silnější vztah mezi klinikou a lidmi, kteří v ní hledají cestu k nové životní etapě.

„Za každým číslem stojí skutečný člověk, který se rozhodl podělit o svůj příběh a udělat krok k spokojenějšímu životu. To je pro nás největší hodnota celé kampaně – nejen překonané cíle a úspory, ale i fakt, že jsme pomohli téměř třem tisícům lidí najít odvahu přihlásit se.“
- Zuzana Koubová, marketing manager MEDICOM Clinic
Mám zájem s Vámi spolupracovat na:
Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Naše další případovky

Dosáhli jsme trojnásobku původního cíle

Strategie a identita pro silný brand

Better Showreel 2025

Cesta k sebevědomé moderní identitě

Better showreel

Během půl roku jsme zvýšili obsazenost Brna Jedna o 267 %

Scania: Jak jsme v onlinu šlápli na plyn

Díky SEO zvyšujeme návštěvnost e-shopu JUKO každý rok o 25 %

Jak jsme zvýšili vyhledávanost brandu STIHL o 29,3 %

Brno jedna