Díky SEO zvyšujeme návštěvnost
e-shopu JUKO každý rok o 25 %

Pečlivá, systematická práce, která dokáže zajistit skvělé výsledky. Přečtěte si, jak dosahujeme vyšší organické návštěvnosti e-shopu našeho klienta.

S prodejcem krmiv a chovatelských potřeb JUKO petfood jsme se před lety dohodli na pravidelné SEO správě v rozsahu 10 hodin měsíčně. Optimalizaci stránek pro vyhledávače se totiž musíte věnovat dlouhodobě – jedině tak přináší skvělé výsledky

Díky tomu, že na webu pracujeme dlouhodobě, tvoříme kvalitní obsah a e-shop neustále optimalizujeme, se nám daří už 3 roky po sobě zvyšovat organickou návštěvnost o 25 % i s malým časovým budgetem.

Aleš Chatrný,
account manager

Mravenčí práce s velkými výsledky

Co pravidelná SEO správa webu obnáší? Podstatnou část naší práce zabírá úprava kategorií. Na základě analýzy klíčových slov jsme se některé kategorie rozhodli rozdělit, jiné jsme naopak sloučili. Doplnit bylo třeba také chybějící popisky.

Součástí práce SEO specialisty jsou i menší UX zásahy. V případě JUKO petfood bylo třeba zapracovat především na tom, aby se vyhledávané kategorie zobrazovaly na viditelnějších místech. Kromě toho jsme se pustili do úprav duplicitních H1 nadpisů a obměny obrázků v nevyhovujících formátech.

Důležitou roli hraje blog

Blog představuje skvělý způsob, jak na e-shop přivést relevantní cílovou skupinu, budovat komunitu a potenciální zákazníky vzdělávat. Proto mu věnujeme velkou pozornost i v případě JUKO petfood. 

Pravidelně vymýšlíme nová témata, zaměřujeme se ale i na starší texty, ve kterých vidíme nevyužitý potenciál. Články doplňujeme o nové informace, důležitá klíčová slova i relevantní odkazy na produkty, které JUKO nabízí. Pokud to text vyžaduje, upravujeme také formátování. Přehledná struktura, kvalitní obsah a poutavé titulky totiž zásadně ovlivňují to, jestli blogový článek čtenáře zaujme.

S Betterem spolupracujeme dlouhodobě a jsme maximálně spokojení. Velmi oceňujeme snahu pochopit požadavky, potřeby a přání našich zákazníků. Práce je systematická a zaměřená na plnění stanovených cílů. Specialisté nám dodávají velmi konkrétní návrhy, díky kterým naše webové stránky neustále zlepšujeme.

Petra Šorfová,
marketing manager JUKO petfood

Využíváme umělou inteligenci

S úpravou článků nám pomáhá umělá inteligence. Práce s AI ale není tak jednoduchá, jak se může na první pohled zdát. Nástroje založené na jazykových modelech totiž mají problém dodržet faktickou správnost i tone of voice – osobitý styl, jakým značka se svými zákazníky komunikuje. 

Jak tedy optimalizace článků pomocí umělé inteligence vypadá? Vygenerované texty slouží především jako zdroj inspirace. Copywriter a SEO specialista s nimi dále pracují – kompletují, kontrolují a dávají pozor na to, aby se text rozrostl o důležitá KW a zároveň si zachoval informační kvalitu a srozumitelnost.   Chtěli byste se o využití umělé inteligence v marketingu dozvědět víc? Na našem webu najdete AI seriál, který se tomuto tématu věnuje.

Za 3 měsíce téměř milion zobrazení v neplaceném vyhledávání na Googlu

Proč je optimalizace webu a jeho obsahu důležitá? Díky úpravám a aktualizacím jsou webové stránky pro vyhledávače lépe viditelné. Během 3 měsíců se nám tak podařilo zvýšit počet zobrazení v neplaceném vyhledávání na Googlu na téměř 1 000 000 a hledanost značky meziročně vzrostla o 243 %.

Blogové články s novějším datem jsou navíc atraktivnější i pro čtenáře. Ti předpokládají, že aktuální texty budou reflektovat současné trendy a obsahovat větší množství relevantních informací.

Příkladem úspěšné optimalizace může být jeden z textů na webu JUKO, který měl před naším zásahem měsíčně pouze desítky návštěv. Díky úpravám se měsíční návštěvnost zvýšila na 500.

Ondřej Irša,
SEO specialist

Chtěli byste začít na SEO pracovat, ale sami si s ním nevíte rady? Ozvěte se nám, rádi se postaráme i o váš projekt.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.