Produkční dny a tvorba obsahu

Originální obsah je dnes nejen na sociálních sítích alfa a omega důvěryhodnosti značky. Proto tvoříme vizuály a videa, které nejsou z fotobanky, ale ze života vašeho brandu.
Stihl
innogy
Home Credit
Medicom Clinic
Mapei
Scania
Deceuninck
Kaufland
Nová Zbrojovka
MVIA
Kyzlink Architects
PSN
Maximus Resort

Zajistíme vše od A do Z

Produkční dny plánujeme tak, aby přinesly maximum kvalitního obsahu za minimum času. Vše dopředu promyslíme a připravíme scénáře, lokace, rekvizity, styling i tým – a vy můžete, ale taky nemusíte, být na place.

Obsah, který rezonuje

Nesnažíme se jen „něco natočit“ – nejdřív vás opravdu poznáme. Váš brand navnímáme do hloubky, abychom mohli ukázat vaše hodnoty, benefity a osobnost značky.

Šetříme čas, zvyšujeme efektivitu

V rámci jednoho dne natočíme a nafotíme obsah, který pokryje i celý kvartál. Díky tomu šetříme náklady a vytváříme ucelenou vizuální linku, která buduje rozpoznatelnost a důvěru. Žádná klišé, žádné generické posty – ale čistě váš obsah ušitý na míru.

Víme, co na sítích funguje

Za produkcí stojí náš zkušený social tým. Víme, jaký formát, tón, ale například i tempo videí zaujme. Náš obsah není jen pěkný – je hlavně funkční. 

Co o nás říkají
naši klienti

Firma MAPEI je ve spárovacích hmotách světový leader. S novou modifikovanou řadou spárovacích hmot Kerapoxy Easy Design jsme se chtěli posunout ještě dál. A tím myslím blíž k našemu zákazníkovi. Díky spolupráci s agenturou Better se nám podařilo nejen zviditelnit epoxidové spárovačky, ve kterých do budoucna vidíme velký potenciál, ale i výrazně navýšit prodej.
Michal Horák, marketingový ředitel MAPEI
Inovatívne stratégie a hlboké porozumenie našim potrebám nielenže vybudovali silné povedomie o značke Scania, ale tiež upevnili našu pozíciu v online priestore. Výsledky, ktoré sme dosiahli, boli nad naše očakávania.
Martina Mičjanová, Scania marketing coordinator
Jarní prodejní akce byla velkou prověrkou toho, jestli spolupráce splní naše očekávání. Dnes už můžeme konstatovat, že tendr na novou agenturu dopadl více než dobře.
Pavel Haluza, vedoucí marketingu společnosti STIHL
S Betterem spolupracujeme dlouhodobě a jsme maximálně spokojení. Velmi oceňujeme snahu pochopit požadavky, potřeby a přání našich zákazníků. Práce je systematická a zaměřená na plnění stanovených cílů. Specialisté nám dodávají velmi konkrétní návrhy, díky kterým naše webové stránky neustále zlepšujeme.
Petra Šorfová, marketing manager JUKO petfood
Odstartovat spolupráci

Pojďme
spolu tvořit

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.