Buďte na sociálních sítích vidět

Klíčem k úspěšným sociálním sítím je jasná a dobře promyšlená strategie, funkční obsah a správná alokace rozpočtu – a my víme, jak na to. Postaráme se o tvorbu obsahu, community management i doručení obsahu správným lidem.
Stihl
innogy
Home Credit
Medicom Clinic
Mapei
Scania
Deceuninck
Kaufland
Nová Zbrojovka
MVIA
Kyzlink Architects
PSN
Maximus Resort

Vytvoříme strategii, která bude fungovat

Nejdříve se pustíme do analýzy současných profilů a zjistíme vaše cíle. Na váš business se díváme komplexně – kromě sociálních sítích zanalyzujeme i vaši konkurenci a aktuální stav dalších reklamních systémů. 

Jsme tam, kde jsou vaši zákazníci

Není potřeba, abyste byli všude. Vybereme platformy s nejvyšším potenciálem a vytvoříme strategii, která osloví vaše publikum a přinese reálné výsledky.

Kvalitní a efektivní obsah? Umíme!

Připravíme pro vás obsahový plán s poutavými příspěvky, které zaujmou vaši cílovou skupinu. Naši kreativci se postarají také o to, aby obsah na sociálních sítích nejen bavil, ale především fungoval. Máme vlastní produkci – naši fotografové a social video makeři připraví originální vizuály přesně pro váš brand. 

Vybudujeme silný vztah s vašimi zákazníky

Úspěšná komunikace na sociálních sítích není jen o publikování obsahu, ale také o interakci s publikem. Proto za vás odpovíme na každý dotaz a budeme denně v kontaktu se sledujícími.

Promyšlené sponzorování a pravidelný reporting

Z každé sítě vytěžíme maximum. Vybereme vhodné příspěvky na propagaci, nastavíme a průběžně optimalizujeme sponzoring. Každý měsíc reportujeme výsledky – zaměřujeme se na to, co fungovalo i nefungovalo a jak posunout obsah dál. 

Co o nás říkají
naši klienti

Firma MAPEI je ve spárovacích hmotách světový leader. S novou modifikovanou řadou spárovacích hmot Kerapoxy Easy Design jsme se chtěli posunout ještě dál. A tím myslím blíž k našemu zákazníkovi. Díky spolupráci s agenturou Better se nám podařilo nejen zviditelnit epoxidové spárovačky, ve kterých do budoucna vidíme velký potenciál, ale i výrazně navýšit prodej.
Michal Horák, marketingový ředitel MAPEI
Inovatívne stratégie a hlboké porozumenie našim potrebám nielenže vybudovali silné povedomie o značke Scania, ale tiež upevnili našu pozíciu v online priestore. Výsledky, ktoré sme dosiahli, boli nad naše očakávania.
Martina Mičjanová, Scania marketing coordinator
Jarní prodejní akce byla velkou prověrkou toho, jestli spolupráce splní naše očekávání. Dnes už můžeme konstatovat, že tendr na novou agenturu dopadl více než dobře.
Pavel Haluza, vedoucí marketingu společnosti STIHL
S Betterem spolupracujeme dlouhodobě a jsme maximálně spokojení. Velmi oceňujeme snahu pochopit požadavky, potřeby a přání našich zákazníků. Práce je systematická a zaměřená na plnění stanovených cílů. Specialisté nám dodávají velmi konkrétní návrhy, díky kterým naše webové stránky neustále zlepšujeme.
Petra Šorfová, marketing manager JUKO petfood
Odstartovat spolupráci

Pojďme
spolu tvořit

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.