zeravkova
05.11.2018
Novinky z Betteru

Spolehlivá cesta k cíli: MOSS má nový web

Loni jsme pro mezinárodní dopravně-logistickou společnost MOSS logistics vytvořili úspěšnou náborovou kampaň Jezdi v MOSSu. Letos jsme spolupráci rozšířili. Výsledkem je reprezentativní firemní web mosslogistics.cz, který MOSS prezentuje jako moderního zaměstnavatele a spolehlivého obchodního parťáka.

„Pro MOSS logistics jsme vytvořili reprezentativní firemní web, který klade důraz na spolehlivost a důvěryhodnost firmy jako obchodního partnera i zaměstnavatele. Po celou dobu jsme byli v blízkém kontaktu s klientem, který nás usměrňoval v tom, co považoval za důležité. Better zas přispěl svou odborností v oboru,“ Tomáš Foltas, manažer projektu

Firemní web MOSSu jsme přizpůsobili těm, kdo jej nejčastěji navštěvují: ze statistik jsme věděli, že to jsou potenciální zákazníci a lidé, kteří se zajímají o práci v MOSSu. Těmto lidem jsme web vystavěli na míru. Zachovali jsme firemní barvy MOSSu, web ale dostal novou vizáž, je mnohem přehlednější a optimalizovaný pro mobily a další zařízení.

„Původní web nevyhovoval našim technologickým požadavkům a i graficky byl trochu staromódní. Potřebovali jsme webovou prezentaci jako výkladní skříň našich obchodních aktivit s důrazem na to, že jsme spolehlivý zaměstnavatel. Protože dnes už lidé nečtou sáhodlouhé texty, vše je výstižné a stručné doplněné autentickými fotografiemi skutečných MOSSáků,“ Eva Ondrůjová, klientka

Cílem nového webu bylo posílit spolehlivost a důvěryhodnost MOSSu. Proto jsme pracovali s referencemi zákazníků z dopravy i skladování a přidali mossácké příběhy a fotky. Zatímco v náborové kampani jsme se nebáli použít slang kamioňáků, na korporátním webu jsme zvolili trochu jinou taktiku.

„Na korporátním webu jsme samozřejmě nemohli sáhnout do slangu řidičů kamionů jako na náborových webech. I tak se ale snažíme mluvit lidsky, ne přehnaně formálně, jak tomu na korporátních webech bývá. Stavíme na komplexnosti služeb MOSSu, který pro své zákazníky zajišťuje všechno, co by mohli ve spojitosti s přepravou a skladováním potřebovat,“ Barbora Nováková, copywriterka

Přečtěte si o loňské náborové kampani MOSS logistics v případové studii Nábor zaměstnanců přes internet. Kampaň ocenila odborná porota v soutěži Internet Effectiveness Awards 2018.

Líbí se vám práce, kterou jsme odvedli pro MOSS logistics a potřebujete korporátní web, který s vaší značkou bude ladit? Ozvěte se nám a společně zjistíme, co pro vás můžeme udělat.

Kontakt pro média

Martin Kupka

Další články

TZ
02.06.2025 | Aneta Matoušková
Better vítá hned 4 nové klienty: Českou mincovnu, Tracheu, Marcons a Tasy
2. 6. 2025, Brno – Agentura Better přivítala další klienty. Pro Českou mincovnu se stává strategickým partnerem s cílem nastavit…
Novinky z Betteru
Karolína Novozámská
14.05.2025 | Karolína Novozámská
Začněte používat modely custom GPT a posuňte svou produktivitu o několik levelů výš
Pomoc jazykových modelů, jako je ChatGPT, využívá ve své práci už snad většina markeťáků. My nejsme výjimkou. Ovšem to pravé…
AI
Školení a workshopy
Agentura Better nová identita
14.05.2025 | Ondrej Irša
Agentura Better mění svou vizuální identitu
28. 4. 2025, Brno – Agentura Better mění svou vizuální identitu. Nový moderní vzhled si firma nadělila k 20letému výročí…
Novinky z Betteru
01.04.2025 | Kristina Pechová
Přestěhovali jsme se – po skoro 18 letech!
Po téměř 18 letech se Better posouvá o kus dál – nejen obrazně, ale i doslova. Naše kancelář v Přízřenicích…
Novinky z Betteru