Stojíme za novou kreativou doplňku stravy Libretto

Zveřejněno: 21. 09. 2021

Doplněk stravy Libretto patří do portfolia mezinárodní farmaceutické společnosti Angelini Pharma, která na trhu zaujímá vedoucí postavení v oblasti ochrany zdraví a prevence.

Společnost Angelini se soustředí na segment duševního zdravíléčby bolesti, vzácných nemocí a volně prodejných přípravků (např. přední produkty pro léčbu kašle nebo bolesti v krku).

Pod křídla společnosti spadají také doplňky stravy Tantum Natura, ERDOHerbal nebo Acutil. Angelini Pharma působí v 25 zemích a přípravky dodává do 70 zemí světa. Její obrat v roce 2020 činil přes miliardu eur, celosvětově zaměstnává více než 3000 lidí, včetně výzkumných týmů.

S čím jsme Angelini Pharma pomohli?

Vytvořili jsme komunikační strategii doplňku stravy Libretto, nový web a dlouhodobě se stará o komunikaci celé značky. Cílovou skupinou produktu jsou lidé, kteří čelí stresu, vyhoření a psychicky náročným situacím.

Typickým zákazníkem je žena z tzv. sendvičové generace, která pečuje o děti a zároveň o stárnoucí rodiče.  

„Komunikace doplňku stravy neodpovídala aktuálním potřebám. Rozhodli jsme se pracovat s původním claimem značky – Vaše denní porce dobré nálady – ale vizuálně a komunikačně jsme produkt posunuli na novou úroveň. Výsledkem je minimalistický styl, který vyzdvihuje složení a benefity Libretta,“ Michaela Šafrová, vedoucí oddělení PPC

Marketing léků a doplňků stravy má přísná pravidla

Kreativně jsme vycházeli z farmaceutické čistoty, která je pro Angelini Pharma typická, zároveň jsme však chtěli, aby komunikace byla uklidňující a pozitivně laděná.

Farmaceutické společnosti mívají tendenci komunikovat své produkty složitě a odborně, našim cílem bylo zákazníkům vše vysvětlit tak srozumitelně, jak jen to jde.

Angelini nám v tomto bylo skvělým partnerem, protože si uvědomuje sílu komunikace a dlouhodobě se snaží co nejvíce naladit na zákazníky.

Při přípravě obsahu jsme vsadili na spolupráci s odborníky a připravujeme například blogové články, které copywriteři píší po konzultaci s lékařem.

„Aby agentura zvládla marketing léku nebo doplňku stravy, musí produkt dokonale navnímat a respektovat přísná pravidla, která k oboru patří. Než bychom se bezhlavě pouštěli do kreativních nápadů, rozhodli jsme se raději zapracovat na opravdu kvalitním obsahu, který bude pro cílovou skupinu užitečný.” Lenka Šedivá, specialistka na komunikaci