Každá značka
světu co říct. Jen musí vědět,
jak na to

Získejte strategii, která vám opravdu pomůže – od komunikační přes marketingovou až po komplexní strategii značky. Vše na míru a s důrazem na výsledky, kterých chcete dosáhnout. Umíme to i s technickými obory a víme, co (a komu) říkat.
Chci SpolupracovatZjistit více
Stihl
innogy
Home Credit
Medicom Clinic
Mapei
Scania
Deceuninck
Kaufland
Nová Zbrojovka
MVIA
Kyzlink Architects
PSN
Maximus Resort

Strategie, která přinese skutečné výsledky

Výsledky přicházejí až s promyšleným plánem. Díky nám nebudete střílet naslepo, ale budete přesně vědět, jak má vaše komunikace vypadat a co má říkat, abyste byli pro svou cílovou skupinu rozpoznatelní. Také budete mít jasno v tom, jaký budget a do jakých komunikačních kanálů vložit, abyste dosáhli svých businessových cílů.

Žádný obor není příliš složitý

Umíme to i s technickými a dalšími zdánlivě složitými obory, a to včetně B2B segmentu. Máme za sebou úspěšnou komunikaci stavební chemie, zahradní techniky nebo kamionů. Občas je to challenge, ale právě to nás baví.

Strategii vám ušijeme na míru

Záleží nám na tom, aby naše práce měla smysl a vám skutečně pomohla. Proto nikdy nevytváříme zbytečný 200stránkový dokument, pokud ho nepotřebujete. Na začátku spolupráce si vždy společně vydefinujeme vaše potřeby, což určí výslednou podobu strategie, její rozsah i cenu.

Hledáte konkrétní řešení?

Co o nás říkají
naši klienti

Firma MAPEI je ve spárovacích hmotách světový leader. S novou modifikovanou řadou spárovacích hmot Kerapoxy Easy Design jsme se chtěli posunout ještě dál. A tím myslím blíž k našemu zákazníkovi. Díky spolupráci s agenturou Better se nám podařilo nejen zviditelnit epoxidové spárovačky, ve kterých do budoucna vidíme velký potenciál, ale i výrazně navýšit prodej.
Michal Horák, marketingový ředitel MAPEI
Inovatívne stratégie a hlboké porozumenie našim potrebám nielenže vybudovali silné povedomie o značke Scania, ale tiež upevnili našu pozíciu v online priestore. Výsledky, ktoré sme dosiahli, boli nad naše očakávania.
Martina Mičjanová, Scania marketing coordinator
Jarní prodejní akce byla velkou prověrkou toho, jestli spolupráce splní naše očekávání. Dnes už můžeme konstatovat, že tendr na novou agenturu dopadl více než dobře.
Pavel Haluza, vedoucí marketingu společnosti STIHL
V roce 2021 jsme začali cítit, že jsme se my i klienti zase posunuli. Abychom naše klienty poznali důkladněji, provedli jsme několik interních i externích průzkumů. Zásadní moment však nastal, když jsme uviděli naše logo při přebírání ceny za nejdůvěryhodnější značku. Mezi ostatními bylo to naše prostě nevýrazné. V tu chvíli jsme si uvědomili nutnost změny.
Pavla Toufarová, Brand Manager Medicom Clinic
S Betterem spolupracujeme dlouhodobě a jsme maximálně spokojení. Velmi oceňujeme snahu pochopit požadavky, potřeby a přání našich zákazníků. Práce je systematická a zaměřená na plnění stanovených cílů. Specialisté nám dodávají velmi konkrétní návrhy, díky kterým naše webové stránky neustále zlepšujeme.
Petra Šorfová, marketing manager JUKO petfood
Odstartovat spolupráci

Pojďmě
spolu tvořit

Údaje označené hvězdičkou (*) jsou povinné.