Chuck Norris, parte i soudružka se síťovkou
A pro kterého klienta jsme ocenění získali? Pro toho nejváženějšího (klienti snad odpustí), pro Better. První cenu jsme si odnesli za interní newsletter, jednoduše nazvaný Kantýna mailing.
Cílem bylo motivovat zaměstnance k zaplacení dlužné částky v kantýně, dát vědět o novinkách a v neposlední řadě pobavit kolegy sedící celý den před počítači, Open rate byl 100 % a stejně tak i návratnost peněz do kantýny. Kantýna mailing velmi zefektivnil proces, který dříve trval několik týdnů,“ uvádí Karolína Peřinová, better specialistka na sociální média.
V interních newsletterech jsme reagovali vtipnou a personalizovanou formou na aktuální události nejen ve firmě, ale i ve světě. A přestože zprávy o dlužných částkách nepatří mezi to, co čteme rádi, nám se podařilo podat to tak, že Kantýna mailing betteráci netrpělivě očekávali ve svých schránkách. Když se pak z ničeho nic od počítačů začal postupně ozývat neutuchající smích, bylo jasné, že Kantýna mailing dorazil.
Newsletter byl plný tzv. easter eggů, které mu dodávaly další rozměr. Např. v retro mailingu jsme použili staré firemní logo i kolegyni stylizovanou do role legendární Ženy za pultem, představili nový retro sortiment kantýny a jeden z easter eggů nás odvedl na sestřih nejlepších komunistických reklam na Youtube.
Na tvorbě newsletterů se podílela i naše office manažerka Milena Králová, která na slavnostním galavečeru cenu pro Better převzala:
Rozbušilo se mi z toho srdce! Newslettery jsme tvořili vždy v týmu, jsme to prostě my. Získat cenu za to, co jsme dělali primárně pro pobavení kolektivu, je pro nás krásná a nečekaná odměna.“
Projekt kromě splnění cílů posloužil také k utužování kolektivu ve firmě a ulehčil zapojení se do kolektivu novým kolegům, kteří se prostřednictvím jeho obsahu zábavnou formou lépe poznali s ostatními betteráky. Míra pobavení zaměstnanců je bohužel nevyčíslitelná.
Chcete i vy nápaditým způsobem zaujmout své zaměstnance nebo zákazníky? Žádný problém! Ozvěte se nám a společně to vymyslíme.